GEZONDE LATE NIGHT SNACKS

Och och och, hoe herkenbaar. Je hebt voldoende avondeten gehad, maar dan rond een uurtje of negen wanneer je lekker op de bank ligt komt dat knagende gevoel weer naar boven. Je hebt zin iets hartigs of juist iets zoets en het liefst ook nog zo ongezond mogelijk. CRAVINGS!

Toch is het beter dat níet te doen. Kies in plaats van een halve zak chips of een pak koekjes voor een gezonde snack in de avonduurtjes. Maar ja, wat kun je dan eten? Daarvoor moet je natuurlijk bij She zijn!

Smoothie met yoghurt en fruit

Een smoothie gemaakt van yoghurt en fruit is gezond én zorgt ervoor dat je snel vol zit. Daarnaast werkt yoghurt ook goed voor je spieropbouw. Probeer er geen suikers aan toe te voegen maar enkel met yoghurt en fruit te werken.

Groenten met dip

Eentje waar je heel snel van vol zit; een paar groentenstengels met een lekkere dip. Misschien heb je veel van de ingrediënten al in huis, dan is dat mooi meegenomen! Als dip kun je bijvoorbeeld kiezen voor zelfgemaakte tzatziki. 

Notenmix

Koop en notenmix van bijvoorbeeld amandelen, cashews, hazelnoten, walnoten en pecannoten en je profiteert direct van de goede voedingsstoffen die je lichaam helpen functioneren. Jummie!

Bloemkoolpopcorn

Wil je toch iets hebben wat je lekker kan wegvreten voor de televisie? Maak dan deze gezonde popcornvariant van bloemkool. Ook leuk om te maken voor feestjes of borrels! Klik hier voor het recept op She.